Automatický překlad


Náhodné obrázky


Třemšínské pralesy
Komunikační věž na Marásku
Počet zobrazení:6020

Vysílač Cukrák
Černošice a Berounka
Počet zobrazení:7262

Tomáš Vávra
pozorovatelny na Hřebenech
Počet zobrazení:4527
Hlavní stránka arrow Vzkazovník
Prohlížet komentáře
Zobrazeno 420 - 450 z 3532 stránek
 
Vložit komentář
 
Jméno Zpráva
veselá brdská krysa
Vloženo: Pátek, 28 září 2012 09:57 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Tak je to, vážení, jasné:
narušitelé z VHSB úmyslně pronikají na asanované prostory s úmyslem pozdržet očistné práce a v konečném důsledku tak zruinovat úmysl CHKO.
BiggrinBiggrin
(to je jenom taková sranda, kdyby náhodou...)
 
web MO ČR včera
Vloženo: Pátek, 28 září 2012 09:37 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Turisté zapomínají, že Brdy i ostatní újezdy jsou stále vojenským prostorem

http://www.mocr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/turiste-zapominaji--ze-brdy-i-ostatni-ujezdy-jsou-stale-vojenskym-prostorem-74876/

...V současné době totiž probíhá v Brdech pyrotechnická asanace území a v ostatních újezdech běžný výcvik vojáků.
Například v případě nepovoleného vstupu do vojenského újezdu Brdy je nutné vždy zastavit činnost pyrotechniků a turisty vyvést z prostoru. Kromě rizika pro neinformované návštěvníky to zároveň velmi zpomaluje činnost pyrotechnického týmu...

 
Je to blízko!
Vloženo: Pátek, 28 září 2012 08:29 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Odcházím se bezuzdně radovat do brdských luhů a hájů Smile...
 
Muzeum Středních Brd
Vloženo: Čtvrtek, 27 září 2012 17:29 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
O velmi výrazný krok blíž k CHKO: Ministerstvo životního prostředí na své poradě vedení 14. srpna t.r. schválilo záměr vyhlášení Chráněné krajinné oblasti Brdy. Dotčeným samosprávám a majitelům o tomto krokiu zaslalo informaci. V předjednání došlo k úpravě hranic CHKO ve smyslu vyjádření jednotlivých dotčených subjektů. AOPK ČR dostala za úkol zpracovat návrh na vyhlášení CHKO Brdy. Bližší info vč. nových map naleznete v nejbližší možné době na webu www.muzeumstrasice.eu.
 
Martin Lang
Vloženo: Čtvrtek, 27 září 2012 11:03 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Níže zmíněný článek na Aktuálně.cz obsahuje v textové části směs pravd, polopravd, omylů i přímo po "senzaci" jdoucích a zavádějících "informací", včetně pár vyložených zlomyslností. Reportéru panu J. Langerovi jsem poslal rozsáhlý e-mail, v němž jsem jej na chyby, zejména věcné, upozornil.
 
rozhlas
Vloženo: Čtvrtek, 27 září 2012 06:07 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/brdy-ma-mezi-dva-kraje-rozdelit-hranice-zapadocesi-s-ni-souhlasi-stredocesi-ne--1115732

Brdy má mezi dva kraje rozdělit hranice. Západočeši s ní souhlasí, Středočeši ne
 
Námořník
Vloženo: Středa, 26 září 2012 14:53 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Je naprosto zbytečné pokušet se diskutovat s panem "pavlem", lže, uráží a obviňuje mne, že jsem nikdy neuvedl argumenty pro variantu budoucnosti Středních Brd, kterou zastávám. Není to pravda. Např. zde http://www.vhsb.cz/
je již nějaký ten měsíc zveřejněn článek, ve kterém se pokouším svůj názor vysvětlit.
 
Aktuálně.cz
Vloženo: Středa, 26 září 2012 14:02 IP xx.yyy.104.124 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 2.0.50727; Zune 4.7)
http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2012/09/26/budoucnost-vojenskych-brdu-chko-s-atomovym-muzeem/
 
Zdálo se mi...
Vloženo: Středa, 26 září 2012 06:26 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
že Brdy jsou něco jako kruh, který má zvláštní, silné vyzařování a jako by si přitáhoval právě to, co potřebuje...
Akorát mi není jasné, jestli zdejší napětí mezi některými (eufeministicky řečeno) je taky součást nějakého "vyššího" plánu, nebo je to prostě jenom normálně špatně ShockedSmile.
I což.... Tongue
 
pavel
Vloženo: Středa, 26 září 2012 06:12 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
Tichošlápkovi: Nevím a neřeším problém, zda je Kolvín "čistý" celý nebo jen jeho část. Ale upozornil jsem tu pouze na to, že pan Námořník jiné obviňuje z nedostatku argumentů, ale sám neuvedl ani jediný a jen se spokojil se svým tvrzením, že jiné tvrzení není pravdivé. Vysvětlil a zdůvodnil snad svůj "výkřik"? Nikoli. Zato ale napadá jiné a vyčítá jim své vlastní chyby, které ostatně činí dost často. Několikrát byl přímo nebo nepřímo vyzván, aby konkrétně zdůvodnil, proč prosazuje určité řešení. Nikdy to nedokázal, jen se pouze omezil na zarputilé, ale nevyargumentované odmítání něčeho a naopak prosazování něčeho jiného.
Už vůbec nemluvím o tom, že glosa, která panu Námořníkovi tak vadí, nikoho nejmenuje a dost dobře nechápu proč by se jí měl být cítit dotčen. Objevila se pouze na našich stránkách a ani neodkazuje na jiná konkrétní vyjádření. Souvislosti se svými výroky si pan Námořník zřejmě nějak složitě vykonstruoval. Tohle ale dál nemíním rozvádět - sem, ani jinam jsem to neumístil a nebudu to zde ani obhajovat, ani se za to omlouvat.
 
brdská krysa
Vloženo: Středa, 26 září 2012 06:01 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
Ať tak nebo onak, vždyŤ to máte nakonec jedno, hlavně aby se jelo podle vládního harmonogramu a stihlo se to do r. 2015.
Spoléhám na to, že i ve skomírající armádě pořád platí povinnost plnění rozkazů a že když se zadá konkrétní úkol, tak se prostě splní...
 
Tichošlápek
Vloženo: Úterý, 25 září 2012 23:16 IP xx.yyy.157.151 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Zařaď zpátečku, "pavle" , nebo uveď fakta.
Ten článek "Kolvín je čistý" je napsán tak, jako by pyrotechnická asanace CP Kolvín skončila. Opravdu skončila? Plocha CP Kolvín je přes 300 hektarů, přitom podle vyjádření MO bylo ke konci prázdnin hotovo 50 hektarů. To za tři neděle dodělali celý zbytek? Pokud ano, tak se omlouvám.
Takže už pyrotechnici na Kolvíně nemají žádnou práci ?! Asi by tedy bylo dobré upozornit újezdní úřad, aby ze svých webových stránek stáhl toto (neaktuální?) upozornění "Vzhledem k probíhající pyrotechnické asanaci cílové plochy "Kolvín" bude od 1. září 2012 do odvolání uzavírána neveřejně přístupná účelová komunikace nacházející se v katastrálním území Kolvín 990621, na parcele číslo KN 825, v úseku od osady Kolvín po Dolejší Padrťský rybník."

Naschvál, kdo je blbec.
Jestli je opravdu celá CP Kolvín hotová, a blbec jsem tedy já, rád se omluvím.


 
pavel
Vloženo: Úterý, 25 září 2012 22:51 IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
Pro Námořníka:Možná jste si toho ve svatém rozhořčení nevšiml, ale Váš "pokus uvést věci na pravou míru" (jak říkáte) jaksi postrádá jediný argument - a není ničím jiným, než tvrzením nějakého mořeplavce o tom, co se děje na souši.-Smile Vaše tvrzení má asi takovou váhu, jako bych třeba tvrdil, že zítra bude konec světa. Prostě informace bez jakékoli relevance. Dost smutné - na patrně vzdělaného člověka.
 
Námořník
Vloženo: Úterý, 25 září 2012 12:49 IP xx.yyy.91.118 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Můj pokus uvést na pravou míru zavádějící informaci
http://www.brding.cz/zajimavosti/kolvin-je-cistyhlasi-pyrotechnici/
vyvolal ze strany pana JUDr. Čámského hysterickou reakci, bez jakékoliv faktické argumentace a jako obvykle plnou urážek. Sad
http://www.brdy-respublica.estranky.cz/clanky/komentujeme/az-do-zemeplaza.....html
 
Martin
Vloženo: Pondělí, 24 září 2012 15:15 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Keroškovi: nemínil jsem Vás. Psal jsem všeobecně o demagogii výpadech, se kterými jsem setkal, setkávám a zřejmě budu i nadále setkávat.
 
Námořník
Vloženo: Pondělí, 24 září 2012 08:08 IP xx.yyy.251.107 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
Ad. "Kolvín je čistý": Jedná se o mylnou (nepřesnou?) informaci, pyrotechnická asanace střelnice Kolvín dokončena není a ještě dlouho nebude.
 
Kolvín je čistý
Vloženo: Neděle, 23 září 2012 13:00 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
http://www.brding.cz/zajimavosti/kolvin-je-cistyhlasi-pyrotechnici/
 
pavel
Vloženo: Neděle, 23 září 2012 06:08 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.115.241 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
Vlčáák má v zásadě pravdu. Od roku 1990 jsou vojenské Brdy skutečně komerční záležitostí. To, že efekt obchodních aktivit směřuje především na MO (a tak de facto státu), neznamená, že by proto byly tyto aktivity lepší, nebo šetrnější k přírodě, než aktivity soukromé. (Dokonce se obávám, že jsou i mnohem méně šetrné). A efekt z nich má ostatně nejen stát, ale i několik soukromých subjektů, které tu například těží a zajišťují některé další činnosti.

Pokud jde o mne, víc než to, zda se jedná o komerci nebo něco jiného, mne zajímá, jak je která činnost šetrná k přírodě. Stále mi nějak vychází, že bezohledná těžba dřeva a jen dosažením maximálního zisku motivované zásahy do hydriky území, působí víc škod, než samotní návštěvníci. (To ale neznamená, že by jejich pohyb a počínání nemělo být přiměřeně regulováno). Ani hurá akce jako Bahna a svého času Bitva o Jordán, stupidní intenzivní chov ryb na Padrťácích a jejich stejně pitomé výlovy - vše bez odpovídající kontroly veřejnosti, mi nepřipadají jako něco, co zdejší přírodě prospívá.
Brdy byly desítky let využívány k výcviku armády. Nemíním se zde zamýšlet nad tím, k čemu nám to bylo (včetně těch slavných cvičných pevnůstek), ale tvrdím, že to nikdy nebylo levné a že až doposud to vždy byly peníze, vyhozené oknem. Je smutným faktem, že naše armáda jako celek vždy v minulosti při ohrožení republiky složila zbraně a o nějaký skutečný odpor se nepokusila. Ani v letech 38/39, ani v roce 68. Jistě, byly tu politické důvody a řada dalších okolností, nicméně mi stále připadá až skoro absurdní cvičit armádu na něco, co stejně nikdy nevyužije v případě, že by měla splnit svůj primární úkol - ochránit tuto zemí před vnějším nepřítelem. (Není ani divu, že vojenské "povolání" nepatří u nás k těm prestižním). I proto také považuji existenci vojenského újezdu Brdy za nesmyslnou, která této krajině mnohem víc vzala, než dala. Je sice dobré, že nepřístupnost újezdu od konce druhé sv.války (zhruba) do roku 1989 tady pomohla zachovat přírodu v relativně dobré kondici - v době, kdy se pro její ochranu jinak nic moc nedělalo. Bohužel - zase stát, resp. MO a jeho hospodářské organizace, po roce 1989 stihly onu výhodu "zachovalé" přírody během dvaceti následujících let zase promrhat. Nezbývá mi než litovat, že nebyl dotažen do úspěšného konce návrh poslanců parlamentu z roku 1924, kterým měly být Brdy vyhlášeny Národním parkem. (Omlouvám se, že jsem si neodpustil tenhle "výlet" pod dojmem Vlčáákova příspěvku).
Když už tedy armáda zřízením a provozem dopadovek Brdy zprznila (jakkoli oceňuji jejich zvláštní půvab i přírodovědné hodnoty), zabezpečme na nich odpovídající management, aby to cenné, co na nich je, zůstalo zachováno. Civilními opatřeními toho ostatně dosáhneme nepoměrně levněji než předraženým (a nesmyslným) armádním výcvikem.

Ale zpět k Vlčáákovu příspěvku: Ano, Brdy jsou a často i dříve v nějaké rovině byly předmětem komerčního využití. Veřejnost - včetně nás, by se měla starat o to, aby nové - a taky komerční využití - bylo pro ně méně škodlivé, než způsob, jakým jsou exploatovány nyní. Měla by se také postarat o to, aby ty škody, které už způsobeny byly a je možné je napravit, také byly napraveny. Protože nic není zadarmo, budou si na to muset ty Brdy asi vydělat (sice za to nemohou, ale je naším dobrým zvykem přenášet odpovědnost a tíhu důsledků na ty, kteří se nemohou účinně bránit). Pokud si na péči o zdejší přírodu vydělají Brdy turistickým ruchem, bude mi to připadat lepší, než když se z nich (jako je tomu nyní) jen peníze odvádějí, aniž by se sem zase vracely. Souhlasím ale, že je úplně zbytečné (a bylo by i škodlivé) pro podporu toho ruchu uvnitř lesů stavět hotely a podobná zařízení, budovat tam zábavní centra, golfové rezorty a podobné nesmysly. Prozatím se na tom (aspoň verbálně) shodují všichni. Využijme tedy té všeobecné "dobré vůle" k nastolení takového režimu ochrany a péče o přírodu, který bude v budoucnu jen obtížně překonatelný. Teď jsou pro to vhodné podmínky, později to už nemusí platit.

A jen pro Kerošku: CHKO je postavena mimo (a nad) kompetence kraje. Nehrozí proto nebezpečí (v případě jejího zřízení), že by ji ohrožovaly rozdílné pohledy na využití území ve Středočeském nebo Plzeňském kraji.
 
Keoška
Vloženo: Neděle, 23 září 2012 01:16 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
To Vlčááák.
V porevolučních letech,organizovali na Houpáku(Jordánu)u bunkrů,rekostrukci historické bitvy z II.(I.)světové války.Autobusy skutečně jezdily jako kyvadlovka,záchytné parkoviště pro automobily bylo na letišti,seřazovací ploše techniky,nad Zaječovem.Akce byla dost velká,konala se jednou za rok a celkem asi třikrát,pak ji přesunuli na Bahna.Po bitvě začali do oblasti najíždět motorkáři a autoborůvkáři s česáčky,kteří si často vyjížděli parkovací místa v borůvčí a vřesech,když se chtěli dostat až ke zdroji.

A Martine,pokud míníte mě,já vás nesoudím,nic takového ani nemyslím.Prakticky nejsem proti Vašim názorům,jen vyslovuji můj pohled na věc.Pravda je,že se kloním k názorům vytvořit z brd skanzen ryzí přírody,s pokud možno minimálním zásahem do krajiny.Je škoda,když nás zde komunikuje jen několik málo jedinců,snad s podobným názorem na věc a dochází v diskusi k zbytečným třenicím.I když je pravda,že někdo vidí v Brdech ryzí přírodu,někdo několik kopců s monokulturou smrku,někdo něco mezi.No a někdo zcela něco jiného,ti sem ale nepíší a komunikují svoje vize jinde.
Já osobně se snažím komunikovat s úřady,proč se v Brdech hospodaří tak nešetrným způsobem,proč ta velká těžba(fa Less),proč to odvodnování lesů(obzvlášt na Padrti),proč boření objektů,proč tolik automobilů a motorek.Bohužel bezúspěšně....,proč,to všihcni víme.

A ještě se chci optat,jaké zkušenosti máte s obcemi Středočeského kraje.Pokud se povede třeba vyhlásit CHKO,jestli nebude docházet k "dvouvládí"a třenicím mezi Plzenským krajem a Středočeským,když oblast bude rozdělena mezi dva kraje.
Zdravím,K.
 
Vlčááák
Vloženo: Sobota, 22 září 2012 20:33 Navštívit web autora Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.22.210 Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20100101 Firefox/15.0.1
Já se srdečně omlouvám, ale v úvodu, jak Vy sami říkate věcné diskuse na téma útulen ( a předtím), zapadla dnes již relativně nenápadná poznámka o dobromyslnosti lidí s Brdy. Můj příspěvek neberte prosím jako nějakou kritiku, ale pouhé zamyšlení jednoho z milovníků Brd.

Obavy se nesou nad jistou budoucí komercionalizací Brd. Nalejme si sakra už čistého vína, vyčištěme si růžové brýle, přestaňme přehlížet fakta. Oni Brdy komerční už jsou. A to léta, dokonce desetiletí. Jde o to jak si komerci vysvětlujeme, resp. kdo pro koho je dobrý a spřízněný. Ve vzkazovníku se objevují příspěvky typu : Ekonomické výsledky VLS v roce 2011. To snad není komerce? Nebo já vlastně zapoměl, to je ta dobrá "komerce", jasně. To se může, to je ok (miliardový obrat). Další vyloženě komerční akce : Bahna (pořadatel AČR) a desítky tisíc návštěvníků, v minulých letech Létající nosorožec, jasně další komerční akce, kde si vlasntě Nato a teď mě neberte za slovo "pronajímá" Brdy ať už přímo či nepřímo. Sorry, tohle jsou jednoznačně nejkomerčnější akce, které na Brdech jsou. Jasně to je v pořádku. Vždyť jo, to může být. Jasně vždyť armáda a VLS to mají v popisu práce, oni tam hospodaří, tak je to v pořádku, tak to má být. Nevím, ale každý i ten nejskorumponější státní podnik musí být komerční, jinak manažeři, těšilo nás, nashledanou. Jsou tyto "akce" komerčnější (desítky tísíc návštěvníků, tuny vystřílené munice "cizáky", milióny kubíků popadaného dříví) než třeba Pochod po stopách Strousbergovy dráhy (Námořníku, teď mě prosím neber za slovo, jen demonstruji, jak vidíš i dále v příspěvku), nebo třeba ten "příšerný" cyklistický závod Tour de Brdy, kde se projede po asfaltkách a cyklostezkách 100 cyklistů, nebo třeba těch 1000 návštěvníků za rok v tom bufetu na Carvánce, nebo snad to nešťastně komerční úspěšně fungující Muzeum ve Strašicích, pane Bože!

Vážení příchozí čtenáři tohoto vzkazovníku, sme zase tam, kde sme byli. Snad ste nenabyli dojmu, že to je tady košér. I ta údajně "věcná diskuse" je opět vedena demagogicky, podle toho kdo s kým peče a kdo se s kým nesnáší. Sami se rozhodněte, co je ve skrze to pro Brdy "špatné". Já Vám žádný svůj názor vnucovat nebudu. Jen tak povzdechám nad situací, resp. nad tím co se prostě vytratilo. A to je především jakési uznání nad obětavostí těch druhých. Zde vítězí jen takové to špičkování a jakýsi druh závisti nad "úspěchy" druhých. Jasně, jednoznačně těch komerčních. Ono je to snadné to napsat . . . Za mě snad jedině to, že si vždycky budu Vážit těch lidí, kteří prostě v Brdech něco pořádají, nějak je podporují. Věřte, že je za tim hodně práce, a hodně pak zamrzí, když si "Mažňáci" (jiný brdský klan)votvíraj držky ve vzkazovníku a "pomlouvaj". Ona totiž ta komerce je ve skutečnosti úplně někde jinde!

V závěru bych poznamenal ještě jednu věc. Když už sme tedy u toho komerčního skanzenu na Jordánu, sakra. Těsně po revoluci, prostě někdy plácnu v tom dvaadevadesátem roce, omlouvám se byl jsem ještě mladý chlapec prohánějící se s klackem jako s flintou, po Benešáku, který mimochodem fungoval jako jakési muzeum, kde byly i makety terénu, pevnosti atd., jestli si dobře vzpomínám tak i těžký kulomet, fungoval Jordán jako návštěvní místo, kam se prokrista jezdilo autobusem přímo ze Zaječova. Z doslechu vím, že to měla dokonce na starosti nějaká parta dobrovolníků z Volduch (neověřoval sem, nevím ...). Takže asi tak. Opět nic nového pod Sluncem, spíš se pozapomělo. Byl bych rád kdyby se mi ozval na můj mail někdo z těch lidí, nebo kdokoliv kdo o tom něco ví. Budu moc rád! Rád zavzpomínám... Předem děkuji.
 
Martin
Vloženo: Sobota, 22 září 2012 13:51 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.219.19 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS126894; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2)
Víte, ono je vždycky všechno nějakým způsobem zneužitelné. A každý výrok jde demagogicky obrátit. Jenomže nedělat nic, jenom sedět a nadávat na poměry nepomůže a nepomáhá. Takže, pro mne za mne, si mě klidně mějte za blbce. Když jsme ve Strašicích dávali dohromady v kasárnách muzeum, byl jsem prom spoustu lidí taky blbec, protože to byla "neuskutečnitelná" myšlenka. Když se CHKO povede, budu blbec stejně, protože to šlo udělat jinak a líp. A když ne, budu blbec, protože jsem přišel vůbec s nějakou myšlenkou.
 
nevíte pls někdo, o co jde?
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 18:47 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
?informace o přípravách stavby vodovodního přivaděče z VVP Brdy

http://www.zajecov.eu/aktuality/pozvanka-na-verejne-zasedani-zo-14-9-2012.html
 
brdská krysa
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 18:41 IP xx.yyy.74.62 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.14.0.19709; .NET CLR 2.0.50727)
pro níže:

Asi jste trefil tam s tím koncem hřebík na hlavičku - jaký (a vůbec-li) je v případě Brd, co se níže napsaného týče, veřejný zájem?
Existuje tu vůbec nějaké "všeobecně dobré", na čem by se většina zainteresovaných shodla? ( příp. co to bude, pokud se neshodne?)
Jsem v tomto trochu, po hnutí kolem CHKO, poučena a dost skeptická, navíc se nedá vůbec předjímat, jaké všemožné zájmy se kolem Brd ještě třeba časem vyrojí.
... Ale jinak parádní diskuse, není na škodu si někdy trošičku zaspekulovat Smile ...
 
Keroška
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 17:23 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Ten tvrdí, že kraj má zájem o to, aby se o území v Brdech nadále staraly Vojenské lesy. "Protože tam podle nás hospodaří dlouhodobě velmi slušně," řekl Michalec. Podotkl také, že zrušení vojenského újezdu odblokuje cesty mezi obcemi v oblasti, a výrazně se tak zjednoduší doprava v regionu.
Zdroj: http://plzen.idnes.cz/kraj-zada-aby-se-obcim-v-okoli-brd-vratilo-uzemi-zabrane-armadou-pvr-/plzen-zpravy.aspx?c=A120313_113544_plzen-zpravy_pp
V článku je také uvedeno,že kraj získá pozemky pro vybudování protipovodnových zařízení....A VL velmi slušně hospodaří.
K tomu bych napsal toto.VL dlouhodobě vysušují a odvodnují celou oblast Padrtských rybníků(všichni známe jejich odvodnovací strouhy,nové megacesty se100%odvodněním přímo do rybníka a těžbu v té oblasti).Těmito zásahy myslím,že sami přispívají k zvyšování nebezpečí záplav.Takže prakticky připravují svojí kontraproduktivní činností vše k tomu,aby se pak stavěly protipovodnové hráze.Prostě dobří hospodáři....
Martine,pokud by se zdařilo vytlačit spalovací motory z oblasti,pak jsem klidně pro Vaše návrhy!Jenže moc nevěřím,že i ty celkem dobré myšlenky i dobře dopadnou. A proto malá poznámka.Dnešní stav v celé oblasti je prakticky anarchie(nejen kvůli autům).Po Brdech jezdí kdekdo.VŮ dávají povolenky k průjezdu až nesmyslně a ti,co nemají povolení tam jezdí též.Až za další 3 dlouhé roky přijde striktní zákaz vjezdu(mimo třeba tu cestu Za.Ob.)nestrhne se velká nevole široké veřejnosti s tímto opatřením,který jistě využijí lobisté38dq,k tomu,že veřejnost si přeje něco jiného a že je to veřejný zájem oblast více zprůjezdnit atd.,atd.???
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 16:32 IP xx.yyy.202.187 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Ad " vůbec neuvažujeme o vjezdu automobilů a vůbec vozidel se spalovacími motory do Brd "

"Vedoucí odboru regionálního rozvoje Plzeňského kraje Miloslav Michalec ..... Podotkl také, že zrušení vojenského újezdu odblokuje cesty mezi obcemi v oblasti, a výrazně se tak zjednoduší doprava v regionu. "
http://plzen.idnes.cz/kraj-zada-aby-se-obcim-v-okoli-brd-vratilo-uzemi-zabrane-armadou-pvr-/plzen-zpravy.aspx?c=A120313_113544_plzen-zpravy_pp

 
Martin
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 15:54 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
Pro Kerošku: ale my vůbec neuvažujeme o vjezdu automobilů a vůbec vozidel se spalovacími motory do Brd (mimo lesáků, obyvatel a stráže), s výjimkou jediné silnice Obecnice - Zaječov.
Pro Tichošlápka: bez komentáře...
 
Tichošlápek
Vloženo: Pátek, 21 září 2012 14:32 IP xx.yyy.248.196 Opera/9.80 (Windows NT 6.1; WOW64; U; Edition Campaign 21; cs) Presto/2.10.289 Version/12.02
Rovněž vítám opravdu věcnou diskusi a u níže zmíněných budov navrhuji toto řešení:
1/ v bývalých strojovnách pro posun terčů se bude pěstovat hlíva ústřičná
2/ věž na padrti bude sloužit jako včelín
3/ Václavka bude využita jako sklad krmiva pro zvěř
Stavby tak budou účelně využity plně v souladu s ochranou přírody a krajiny - o to přece všichni usilujeme především.

 
Keroška
Vloženo: Čtvrtek, 20 září 2012 17:23 IP xx.yy.26.75 Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)
Nebyl bych proti návrhům o využití stávajících budov,ale.....kam až předpokládáte budou jezdit auta,na parkoviště před objekty?Tzn.až na Houpák(Jordán),na Prahu,když se vybuduje rozhledna?Až bude občerstvení na Václavce(Teslíny s občerstvením jsou ani ne 2km od Václavky),neudělá se něco kamenného kousek dál,třeba na Rovinách??
A hlavně jak zabezpečit,aby se nedělo něco podobného,jako na Šumavě,co vystavěl pan Bakala na základech vojenského objektu a dal apel k následování a další nevhodná sídla na Šumavě začínají vyrůstat a CHKO má problém to zastavit.
Nic ve zlém,mě to jen připadá,že z našich hor,luhů a řek se pomalu stávají parky podobné Stromovce,Parukářce a dalším městským parkům a zelením...Prostě,co tři,čtyři kilometry pivo,párek,hranolky,uzené koleno,zmrzlina-servis často pro návštěvníky,které příroda ani moc nezajímá,což by ani moc nevadilo,ale kteří se dle toho i chovají a to vadí.


 
Martin
Vloženo: Čtvrtek, 20 září 2012 14:05 Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny IP xx.yyy.184.151 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1)
To jsem rád, že se tu zase jednou rozeběhla opravdu věcná diskuse. Já se kloním k myšlence, že to, co z budov v Brdech stojí, by mělo být do budoucna opraveno, využito a užíváno. Řídící věž palby na padrťské střelnici už Pavel zmínil. Před časem tu kdosi spíše výsměšně navrhnul kapli. Ptám se, proč ne(?) a třebas s připomínkou obětí Brd (zahynulí lesáci apod.). A abych nezadával záminky k dohadům o lobbingu pro církev(církve), připomínám, že jsem bez vyznání. Pak jsou tu třeba strojovny terčů na Padrti, zbylé stodoly... To, co jsou letmé nápady, neberte, prosím, jako něco, co budu docela určitě prosazovat! Ale zamyslet se nad budoucností stávajících objektů mi připadá zodpovědné. Řopík je už kupř. navržen dokonce jako NKP. Nezdá se mi rozumné likvidovat i poslední zbytky staveb na Brdech, to bychom se dostali ještě dál než v 50. letech.
 
pavel
Vloženo: Čtvrtek, 20 září 2012 12:42 IP xxx.yy.0.211 Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
V zásadě plně souhlasím s tím, že uvnitř pohoří by se nemělo nic nového stavět. Ale nevidím důvod, proč by nemohly být už stávající objekty, které tu jsou, nějak rozumně využity. Konkrétní příklad: řídící věž (nebo jak to nazvat) na Padrti. Je sice v dezolátním stavu, ale pokud by se opravila, mohla by dál klidně sloužit jako informační středisko Správy CHKO a vyhlídkové místo, kde by třeba ve spolupráci s Muzeem Středních Brd mohla být stálá výstava plastických modelů krajiny, různých zajímavých artefaktů z okolí - a (klidně si mne ukřižujte) - třeba i to občerstvení. Je to skutečně takové kacířství? Podobně třeba Václavka - Reinerova chata v Tatrách funguje jako muzeum horských vůdců a nosičů, proč by třeba zrovna Václavka nemohla fungovat jako muzeum dřevařů (či něčeho podobného). Proč z bunkrů na Jordánu neudělat skanzen? Takových příkladů by se asi našlo víc (o Třech trubkách nemluvím - maje jejich budoucí osud za poněkud záhadný). Několik dřevěných přístřešků, chránících před nepřízní počasí, umístěných na vhodných lokalitách, mne tedy určitě jako noční můra nestraší. Ostatně - na Kočce měl KČT kamennou útulnu a nikoho z toho mrtvice neklepla, spíš nás nyní mrzí, že už neexistuje. Carvánka svého času fungovala i jako ubytovna - někteří milovníci Brd o tom nostalgicky píší?.
Určitě bych uvnitř Brd nic nového nestavěl (kromě těch několika přístřešků), ale postaral bych se raději o odpadkové koše a o to, aby je někdo také vyvážel. Brdy nejsou prales, cest a silnic je tu habaděj a i dnes po nich jezdí kdekdo. Je snad řešením odpadkové koše neumístit a pak proklínat ty, kteří v sobě nenajdou dost síly si svůj bordel odnést zpět do civilizace? Je samozřejmě čuňárna, kdo ten bordel v lese nechá, ale je stejně pitomé se na něj vykašlat. A myslet si, že lidi do Brd chodit a jezdit nebudou jen proto, že si to někteří nepřejí, je přinejmenším naivní.
 

<< Začátek < Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Následující > Konec >>

© 2024 Brdy - stránky milovníků brdských hvozdů